pár poznámek k recenzi
Zpočátku jsem měl pocit že čtu PR článek zejména když popisuješ výbavu a design. Ale těmi jízdními vlastnostmi a motorem jsi to celkem zachránil. Design je dost subjektiní záležitost a z "Hjondé" I30 obzlášť v kombíku si opravdu na zadek nesednu. Ta zadní část je i vzhledem k obřímu převisu opravdu hřmotná a přemíra křivek v interiéru i exteriéru zcela odpovídá současnému podbízivému korejskému designu. Ale naštěstí pro I 30 jsou v nižší střední designově ještě "povedenější" kousky. Mám na mysli Focuse před faceliftem. Tolik má odpověď týkající se designu. Co se týká techniky tak a celkového sladění auta tak zcela nepochybně vyhoví rodinným potřebám nepříliš náročných řidičů kteří preferují komfort. Jako největší slabinu I 30 a vlastně celé značky považuju naprosto nekomunikativní a odtažitém řízení které korejský koncern dotáhl k "dokonalosti". Na značce je mi ale naopak celkem sympatické že nemá problém půjčovat např. na víkend své modely. Sám jsem měl takto zapůjčenou novou I 20. V recenzi si prosím oprav rozměr kol - podle fotek tam máš zcela jistě tam 16" disky s pneu 205/55. Ještě jedna poznámka, jako ojetina obzvlášť s tímto motorem bude 1,6 atmo se šestikvaltem skvělá volba.