Děkuji :-) , ano, fávo si opečovávám, je to přeci jenom moje první auto, navíc se mi už jako malému favority líbily, tehdy nové kulaté felicie se mi nelíbily, hlavně zakulacená palubovka, respektive ta část nad horizontální polovinou, spodek byl stejný jako spodek favoritovy palubovky - aspoň trochu hranatý >:D a octavie byly už jiná liga.
Kamarád má fávo přestavěný ze vstřiku MM 40kW na karbec (oběma se nám ta přestavba nelíbí, nejde to na mozek, kdo by se sakra chtěl zbavit vstřiků? ) a ten je opravdu živější, ale ecotronic zase nesmrdí, nemusím každých 5000 km štelovat volnoběh a bohatost směsi (s tím souvisí strčení frňáku do vejfuku a řvaní přidej nebo uber >:D ), a je opravdu takový klidnější a inteligentnější. Bohužel na rychlé sešlápnutí plynu nereaguje tak agresivně jako obyč karbec (Pierburg 2E3), na druhou stranu si tolik neodflusne a v nádrži zbude benzínu o trochu víc :-)
Fávo chytne dech až při 2200-2300 (nechá se s ním jezdit po rovině i už od 1500), tehdy začne fakt táhnout kupředu, nad 3400 už nemá smysl ho moc tahat, protože krouťák už přestane rapidně stoupat a už to jen řve a žere, ale do kopce to je někdy jediná možnost ;-)