Tak já tady taky nemám žádný ofic. servis :-) Jezdím do Prahy, kde se auto kupovalo. Takže tam a nazpátek 260 km :-) Hodinu a půl tam a pak to stejný zpátky :-) Ještě bych tu měl jeden blíž, asi tak 60 km tam a to stejný zpět :-) , ale to si radši zajedu do Prahy, tam je aspoň co případně dělat.
XP je taky jeden z kandidátů, ale tam to může u mě být jedině nejsilnější diesel v automatu a 4x4, potřebuju tahat vozík 750 kg, to jiná verze nesplňuje.
Ale mám i další kandidáty, vpodstatě všechno, co by po slevách mohlo stát 750tis. Kč a mohlo tahat 750kg vozík :-) Třeba mě zaujala poslední Toyota RAV4 hybrid. Je to 2.5 benzín + baterky, líbí se mi ta představa jezdit na ně :-)
Jinak pro kolegu, co se ptal, jestli je možné jezdit se Seatem do VW/Škoda servisu, mě to třeba nabízeli, i když bylo auto v záruce. Myslím si, že člověk o záruku nepřijde, když nebude jezdit do neautorizovaného servisu. Četl jsem o tom dost článků. Asi je nejdůležitější, jestli má ten servis koupený postupy, jak ten Seat servisovat. To by asi koncern mohl mít, když ty auto jsou stejně na stejný platformě.