To se zajetím je určitě dobrá připomínka. Na druhou stranu, mám pocit, že řada lidí kladný vliv zajetí až moc přeceňuje – řekněme si upřímně, umí někdo z nás jednoznačně posoudit, jakým dílem je zlepšení způsobeno skutečně tím, že si mechanika motoru a řídící jednotka dobře „sedla“? Není zlepšení do značné míry i důsledkem toho, že si v průběhu zajíždění spíše dobře porozumí řidičova noha s plynovým pedálem? Ne každý řidič po přesednutí do nového auta hned přijde na to, jak s motorem a převodovkou optimálně zacházet, kdy se ještě vyplatí přitlačit na plyn a kdy je lepší podřadit, atd. Majitel uvádí zkušenosti s tímto typem motoru, i to, že s ním v předešlém autě zkoušel atakovat nízké spotřeby. Věřím tedy, že to má po šoférské stránce dobře zmáklé a skutečné „mechanicko-elektronické zajetí“ motoru zas tolik nepřinese. Ale třeba se mýlím, snad nám dá majitel časem vědět, jak to dopadlo.