Prodejce
Cupra je i v mým hledáčku, je to dobrý a jednoduchý auto s hnusnou palubkou, ale za ty prachy mu to rád odpustím. S tím autem v Carnova Brno jsem jel a musím uznat, že prodejce o autě i něco věděl. Jen bych polemizoval trochu nad jeho inteligencí, protože to auto honil studený (ohřála se voda a on že prej už je to v pořádku a dupnul na to, olej nemohl mít ani 40 stupnu). Jo a říkal, že je bejvalej závodník na okruhu tak jsem hodně doufal, že se nebude chtít předvádět. No držel jsem se pevněji než kdy předtím a doufám, že tomu šílenci hodně brzo seberou někde papíry, protože jel jak totální magor. Ono lze jet rychle, ale musí mít člověk taky trochu soudnost a musí si taky uvědomovat jestli za ten horizont vidí, nebo ne, já se ještě pořád zabít nechci. Když jsme 100 metrů před obcí začali předjíždět 3 auta, doufal jsem, že ty řidici neuvídí, jak jsem pak při střídání u toho auta, protože mi bylo doslova hanba - takhle jezděj jen idioti, vrazi chodců v obcích a dárci orgánů. Mimochodem o bouchání do podvozku tvrdil, že je to diferenciál, že to není podvozek. To už se mi ani nechtělo usmívat.
Odnesl jsem si ale zkušenost, že to auto špatný rozhodně není, motor super, vadí mi 19" kola, radši bych 18" (hlučnost, cena, tvrdost), ale to nelze jinak než individuálním dovozem z DE, ale v techničáku jsou, takže teoreticky lze. Těch 50k za ně ale bude k zamyšlení. DCC fungovalo celkem pěkně. Vadí mi nevzhledná palubka, kam se hrabe na Golfa? Některý detaily ve výbavě proti Golfu za tu cenu bez problémů oželím. Hrana zavazadelníku je vysoko a je za ní hluboký přepad, což je velký mínus praktičnosti. Poměr výkon/cena vynikající a líbí se mi, že se do něj nedá objednat kupa supermoderních nesmyslů.