Ahoj,
0,9 TCe + LPG - turbo motor +lpg přímo z výroby - prodejce v chomutově ho má v showroomu a ještě si ho nikdo nekoupil, takže s tím nemají žádné zkušenosti. Každopádně si myslím, že kdyby to neměli ozkoušené na x stovek tisíc km, tak by to do prodeje nepouštěli. Každopádně je turbo určitě živější jak 1,2 - proti turbu hovoří vyšší servisní náklady. Přece jen 1,2 je starý a prověřený motor.
náklady na jeden km - dle mého odhadu 1kč na 1 km. Moje spotřeba u Lodgy -LPG + benzín dohromady - 8,0 L/100 km na jeden km utratím 1,44 Kč (bez nákladů na servis) průměrná cena paliva( benzin + lpg) - 18,37 Kč vzdálenost na litr paliva - 11,2 km vzdálenost na 1 Kč - 0,7 km. - a to jsou údaje , kdy stál benzín 33 Kč a LPG 18 Kč!!!
Navíc logan je lehké auto a budeš jezdit asi sám. Jak jsem psal, tak spotřeba nezajetého motoru u logana je teď kolem 7 litrů. 7x 11 Kč(1l lpg) - 77 Kč na 100 Km!!! + startování na benzín - 1x za měsíc čtvrt až půl nádrže benzínu( já jezdím hodně po městě max. 4 km daleko, takže v zimě se mi sepne plyn až po 2 km). Servis lpg - 1x za 10.000km revize LPG do technického listu - 300 Kč, 1x 20.000 km - revize a výměna filtrů LPG - 400 Kč. takže každých 20. tis. dáš za servis LPG 1.000 Kč. servis dacia je jinak stejný jako bez LPG - 1x20tis. km 3000Kč.
1,2 benzín - dostačující motor pro toto auto. Akcelerace normální, samozřejmě se nerovná mondeu, superbu, atd... Pokud jezdíš jako normální člověk, neměl by být pro tebe tento motor překážkou.
Každopádně doporučuji koupit nové auto - podvozek, motor, kastle- vše nové, navoněné, neojeté. prostě jen tvoje.
A jedna rada na onec- nech si postavit vedle sebe sandero a logana kombi a prolez ty auta a schválně pro co se rozhodněš, když je to cenově stejné.