< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia
Ja sem dam video na mojom aute za 20s dobre a budes mi verit vsak:) lebo ty videam veris. Ako prve povies ze to nie je mozne lebo ho testovali novinari a taky cas nikdy nespravilo:D Ked chcem tak urobim aj za 15s cestou do Stuttgartu su take zjazdy ze tam lietaju na Porsche aj 280 okolo mna.
Nehnevaj sa ale testovat zrychlenie na aute s plnou nadrzou 67lx0.9Kg cca 60Kg je ULETENE a to vie kazdy amater. Dnes ked automobilka usetri 60Kg tak o tom napisu celu esej ako to prispelo k 1000 veciam. Dalsia vec Airmatic ide od 160Km/h mozno aj pred dole o 1.5cm co celkom urcite pomaha zrychleniu a aerodynamike. Sklenena strecha je +100Kg - zavolaj si do Mercedesu. Takze ak ten manik mal plnu nadrz so sklenenou strechou tak za to ja nemozem ale neoblbuj tu s videami a potom hladas zdovodnenia ktore si si sam vymyslel. Cize +160Kg je teda extremny pridavok. Skus si dat do TVOJHO auta 160Kg do kufra a uvidis ako ti bude tahat. Inymi slovami posad si 2 80Kg chlapov na zadne sedadla a chod sa hrat ze kto je rychlejsi 0-100 >:D
Ty sa chytas totalnych kravin pretoze mi tu nevies daj JEDINU recenziu/test kde by motoristicki novinari namerali to co tvrdis. Preco asi? Lebo to neexistuje!
Pod svoju miniblog si budem pisat co uznam za vhodne a setrit nebudem.
A aby sme boli presni TSI musis podrzat od 4250.
A zas ked podrzim plynovy pedal az na podlahe tak tento TSI nebude stacit maximalkou:D
To s tym 2.0 TSI ti fakt vyslo.