Fáčko
Musím říct, že tohle je asi nejhezčí Favorit, co jsem kdy viděl. Favority jsem nikdy neměl moc rád, přecejen to byly auta, který o 10 let zaspaly svojí dobu, ať už k tomu byly důvody jakýkoliv. Nicméně poslední dobou, jako u všech podobně starých aut, je poměrně vzácné a o to zajímavější vidět podobný kousek, který je v krásně zachovalém stavu (zvlášť, když Fáčka hnily jak brambory). Navíc s krásnými a decentními (víceméně i dobovými) úpravami, které autu dodávají šmrnc, nikoliv žádný hloupý tuzing. Pravdou je, že asi nejzajímavější verze byla tehdy právě edice Silver Line a troufnu si říct dle svého subjektivního názoru, že doteď se jedná nejkrásnější stříbrnou barvu, která se kdy na auta sériově lakovala. V těsném závěsu je pak Felicie z prvních let výroby, kdy se na přání lakovala stříbrnou barvou s jakýmsi zlatým či bronzovým tónem. Jinak stříbrnou barvu rád nemám, kdysi to býval velký hit a postupně to tak zevšednělo, až se z toho stala snad nejnudnější barva, kterou je možné na autě mít.
Nicméně..... četl jsem recenzi a jako první věc říkám, že vzhledem ke tvému ojedinělému kousku by to chtělo tu recenzi trochu rozšířit, přecejen je to poměrně strohé. Ale zaujalo mě pár věcí - ad. 1 - palubní počítač. Ten se montoval do Favoritu jako příplatková výbava už z výroby? Takže sis nechával dodělávat originální výbavu, nebo je to pouze jen nějaká "neorigo" dodělávka? Ad. 2 - vyhřívané sedačky. Píšeš, že sis nechával dodělat regulaci vyhřívání. To znamená, že auto už mělo z výroby vyhřívané sedačky, byť pouze bez možnosti regulace intenzity? Po pravdě s tím jsem se také u Favoritu nesetkal, prvně jsem výhřev sedaček viděl až u Felicie. Ad. 3 - ostřik světel. Píšeš, že sis nechával domontovat tlačítko pro ostřik světel. Světla ale přece měla ostřikovače už původně, nebo ne?