Řazení
Počtení ok, i když delší než bylo asi nutné. Původně bylo mým úmyslem se rozepsat a reagovat na víc bodů. Bohužel ale nemám takovou výdrž, a proto jsem můj příspěvek zredukoval a zůstal jen u toho řazení.
Dáno asi tvým věkem, tvé parametry a představa o tom, co je vlastně sportovní jízda, jsou úplně někde jinde než u nás, co jsme se narodili v první polovině minulého století. U nás byl a stále je pojem sportovní jízda a pocit totální kontroly nad strojem nezadatelně spojen se sešlápnutím spojky v pravém okamžiku, rychlém a bezchybném přeřazením nahoru nebo dolů, dolů samozřejmě s perfektně provedeným meziplynem (který, jak sám přiznáváš nezvládáš). Rozumím, je jiná doba, doba, kde rychlost means everything. Počítá se spíš rychlost přeřazení, ne už tak pocit z něj. A pozor prosím! Nechci nikomu brát jeho názor ani jeho pocity. Osobně nemám nic proti automatům nebo dvouspojkám ani CVT. V životě jsem odjezdil vše možné. Ale opravdový pocit se sportovní jízdy jsem nejvíce ocenit v upravené Integře Type R (moje garáž), která točila do 9500 ot/min. Nyní jezdím s F15 X5 a po městě Yarisem CVT zatím co čekám, jestli se Mazda "rozkýve" a představí novou M3 MPS. Jestli se do konce roku "nepolepší", tak se asi znovu podívám na M135i nebo M235i, kterou mě můj dealer vnucuje. ;-) M2 by pro mě byla už tak trochu "overboard". :-!