koroze: Jak říkáš, u ojetin vše záleží na pečlivosti předchozího majitele. Není to nic hrozného, co by nešlo za pár tisíc zapravit, ale i tak... Jinak červená metalíza (Velocity Red Mica Tricoat 27A) je hodně nevděčná barva - vypadá sice pěkně, ale je drahá a lakýrníci z ní šediví, protože červená sama o sobě špatně kryje a je potřeba udělat několik vrstev, což prodražuje opravy laku.
Suma sumárum: asi budu raději řešit povrchovou korozi než nespolehlivost a problémy s motorem nebo elektroinstalací.
otáčky: Automat asi bude trochu jinak zpřevodovaný, už jen proto, že je 4-stupňový. V dobové recenzi na autorevue.cz je test 1.6 v manuálu a otáčky odpovídají tomu rozsahu, které běžně zažívám:
60: 2 – 4025; 3 – 2900; 4 – 2200; 5 – 1800
80: 2 – 5500; 3 – 3900; 4 – 2900; 5 – 2450
100: 3 – 4800; 4 – 3650; 5 – 3050
120: 3 – 5750; 4 – 4300; 5 – 3700
140: 4 – 5000; 5 – 4300
160: 4 – 5750; 5 – 5000
Zdroj:
[odkaz]