Já si vážně nemyslím, že jsem za auto dal hodně peněz. Naopak bylo dost levné, což byl účel. Ale to pro mě není omluva za to, že je nekvalitně zkompletované, nebo dokonce nekvalitně navržené. Vážně by mě zajímalo, jestli za tyhle problémy může příslovečná pečlivost a spolehlivost toho maňána národa, jehož dělníci to sešroubovávali a nebo se v rámci cenového zařazení značky v koncernu natolik při návrhu auta ořezávaly náklady, že to pak dopadá takhle. Známý, který dělá do aut, mi říkal něco v tom smyslu, že u Seatu drží vnitřek dveří na pár šroubech a zbytek jsou laciný plastový zacvakávací nesmysly, Volkswagen tam má dvojnásobný počet šroubů a méně plastových příchytek a u Audi je to všechno na šroubech. Pokud to tak je, tak mi začíná dávat větší smysl koupit si za 450k radši dva roky starou A3, než zbrusu nového Leona...