Díky. Tvé doporučení ohledně 1.6 LPG beru, ovšem já jsem nechtěl připustit, abych se byť s pracovním autem stal otrokem provozu. Přece jen předchůdce měl 2.5 litrovej diesel se 170 koni a i když to nebyl žádnej sprinter (už vzhledem ke své hmotnosti), dokázal slušně prohánět osobáky. S Dokkerem 1.2 TCe není problém bezpečně předjíždět auta jedoucí na hranici povolené rychlosti, čili nemusím trpně snášet postupně se vytvářející kolony. Nejezdím pochopitelně s takovým autem jako blázen, ale tohle je můj požadavek. A ten nesplní ani silnější z obou Dokkerovských dieselů, nemluvě o tom, že dieselům s FAP (předchůdce ho neměl) zrovna příměstský a městský provoz s častými zastávkami nesvědčí. Jediná neznámá tedy byla spotřeba a i ta se ukázala být jako naprosto uspokojivá (pro srovnání, s benzínovým atmo Partnerem 1.6 80kW jsem jezdil kolem 8 litrů/100).