Já tu recenzi psal z nudy při hokeji, časem se rozepíšu a hodím fotky.
Tak prosím Tě, není to tajemství, za auto jsem reálně po slevách(tedy na leasing po slevě od Renault Leasing) dával 370 tisíc. Jinak by stálo podle tehdejších cen asi 440 tisíc. Dnešní ceny raději ani nezjišťuju. :-)
K R-Linku: Já jsem původně měl objednán TomTom, a i u mne prodejce moc ten R-L neobhajoval, prý se seká, atd, ale já si to rozmyslel, a nelituju. Fantastickej velkej display s vysokým rozlišením, jednoduchá obsluha, nastavení auta v pohodě. Pokud srovnám s TT (měl jsem možnost v GScenicu), je to nebe a dudy. Dotykové ovládání odstraňuje 90 procent zbytečných překliků. ˇAť už u hudby z USB, nebo u navi. A jelikož jí používám dost často, umíš si asi představit rozdíl mezi rolováním na každé písmenko a zadáváním na klávesnici. Ovládání u sedaček už mám naučený nazpaměť, takže o nějakých zmatcích nemůže bejt řeč. Jediná, ale velká nevýhoda, že s R-L přijdeš o místo na kelímek. Pokud se potkáme, uvidíš sám.
A co se servisky týče, já jsem tak nějak zvyklej jezdit každý jaro na známostní prohlídku, takže to za hubičku sfouknu i s olejem. :-)
Výbava je jak píšeš, sklopný zrcátka, vyhřívaný sedačky, couvací kamera, přední i zadní čidla, visio system, dešťovej senzor, auto přepínání dálkových světel, atd... Kola 17ky jsem nechtěl už kvůli ceně, tak i kvůli pohodlí. Prostě bych neměnil.
KLidně se stav, až pojedeš kolem.