Ale ved nejde len o tuto situaciu, v podstate netreba ani citat medzi riadkami, aby clovek videl, ze to nefunguje spravne...
"Přeskočíme režim D a jdeme rovnou na S. Elektronika nechává stále podřazeno o asi 2 stupně než by bylo v D a řadí až tesně před omezovačem. Přesto si troufám tvrdit, že ideální to není – řadička nelze přepnout doprava na manuální režim, to lze pouze na déčku."
V rezime Sport u Fabie RS nejde radit manualne????
"Řazení je poté klasicky – dopředu nahoru a dozadu dolu."
Spravne je to praveze opacne...
A podstate cely text dalej k prevodovke len popisuje jej zle spravanie:
"Úplně manuální režim to stejně není, jednotka automaticky odřazuje, ale jinak je vše ok. Dokonce i při zařazeném nízkém stupni a plném plynu si auto nepodřadí. Tedy jen do doby kick downu, ale to je v pořádku. U mě byl problém s chybějícími pádly, stávalo se mi že před zatáčkou při tahání za páku se nic nestalo, ale to byl spíše výjimečný problém. To co mi vadilo více byla dezorientace v převodových stupních – u Octavie II DSG to fungovalo tak, že jsem si před bržděním nacvakal co potřebuji, auto si to zapamatovalo a podle toho jak padaly otáčky tak podřazovalo. To zde nefunguje a podřazení o 3 stupně vyžaduje dlouhou nepřítomnost ruky na volantu.
Prostě DSG, co dodat. Plynulé, bez škubání, dokonalé..."
Tym slovom DOKONALE ma uplne zabil >:D
Jedine mozno s cim suhlasim je to "prostě DSG". Podla mna sa rozhodne prevodovka spravat nema. Neviem posudit, ci je to tym, ze ine autor nevyskusal, proste neviem, nechapem ;-\