S těmi nálepkami je pravda, že se nechají vyrobit, možná to budu dělat taky, takové nálepky dobové jako Fridex, Schéma regulátoru dobíjení, štítek na olejovém filtru, možná i schéma řezní, ale erka to asi neměla.
No ty chromy jsou problém, protože nachromovat něco je velmi drahé. Zadní a půlku předního snad zachráním, druhou půlku budu muset koupit, dají se sehnat a je to levnější. Jinak rámečky kolem světel mám jedny nové a jedny buď zachrním, nebo koupím, není to zas takovej ranec peněz. Jinak je většina lišt hliníkových. Horší jsou sloupky ve dveřích, to se bude muset asi přechromovat, to se nedá koupit. Těsnění dveří teď řeším a asi koupím celou sadu gumových těsnení i když to není nejlevnější ale je tam vše.
Cestování samozřejmě, toho se jen těžko vzdává. U mě to zas tak hrozný není, dost se nacestuju v práci, ale zas ty zážitky :-)
Přesně jak píšeš, to už by se musela dělat replika závodních strojů.
To první auto má celkem doboru cenu, to druhý už vyšší... Už se to tak pohybuje. Viděl jsem zrenovované erko na netu podle fotek fakt krásný za 520 tis. Což si myslím že je ještě nereálná cena.