Zdravím, předně děkuji za kvalitní reakci na mou recenzi a ve všem s Vámi souhlasím, nepovažuji se za nějakého technického odborníka, takže věřím vaším postřehům. Je pravdou, že na 6 těch 75-80 se dá v pohodě jet na rovině či mírného kopce, do prudšího stoupání již samozřejmě motor netrápím a jedu na 5tku. Auto mi trochu také začíná kvést zejména u zástěrek dole, jinak klasicky se začínají trochu loupat prahy a a konec výfuku (ten mám stále původní a za rok mě čeká výměna). Na vw-klub se často chodím dívat a čerpat rady. Loupání dveří jsem vyřešil obroušením a nalakováním, přidám do konce týdne fotky interiéru (musím vysát :D).
Motor nastupuje od cca 1600 otáček, ale od těch 2200 pociťuji nejsilnější zátah do cca 2600.
Auto bych takhle taky nezvedal, já sám auto nezvedám, toto je foceno, při výměně zimních kol za letní v pneu servisu. Když dám auto do servisu klasického tak tam je zvedání na úplně jiné úrovni.
Koukal jsem na Vašeho Sharana a smekám v jakém stavu máte lak. Tím, že máme v rodině už 2 auta, tak Seat není už garážovaný a lak trpí :-((, a to nemluvě o psu přítelkyně, který mi Seata škrábanci podepsal.. >:D