Máš samozřejmě pravdu. Nechtěl jsem to více rozebírat, ale když jsi to načal... Rozdíl mezi těmi motory je 30 tisíc, jen na 1,4 je akce 17, na 1,8 pak 34, rozdíl tedy spadne na 13. 1,4 posílila, jak jsem psal, a minulý modelový rok v ČR pro změnu nenabízeli verzi s ACT/ CoD. VW si u Golfu cenil ACT myslím na 26 tisíc. 30+26 už celkem odpovídá 2 tisícům €, které zmiňuje planner. Našel jsem ceník pro minulý modelový rok a rozdíl to byl 52 tisíc, respektive 38 v akci.
Podstatné je, že 1,4 bez ACT Seat aktuálně nenabízí (nevím, jak je tomu na jiných trzích). Ve výsledku tedy záleží na tom, jaký máš postoj k vypínání válců. Pokud o to nestojíš, ale přežiješ to a chceš 100+ kW, jsme u těch 13 tisíc.
Tahle 110 kW verze se dělá jak s vypínáním válců, tak bez něj. Jen obě verze nenabízí všude.