GT86 prave az takova musi vaha, jako se vsude udava, neni. S pohotovostni hmotnosti cca 1240-1260 (podle pramene a asi i vybavy) to je uroven lehkych kompaktnich vozu, avizovany zazrak se bohuzel nekonal. Navic s tovarnim ekoteroristickym naladenim motoru a delsi prevodovkou- treba Hondi K20 o stejnem obsahu i vykonu je uplne jinde, vykonostne i charakterem. Ale ta zase nesplnuje pozadovane EuroXXX... (dosadte si aktualni hodnotu, zitra to bude zase priskrcenejsi :-( )
Spis jde o samotnou koncepci auta, ze je motor vpredu a pohaneny lehky zadek muze trochu klouzat, zatimco predek zataci :-) . Lotus je nejenom jinde hmotnostne, ale i koncepcne. S motorem uprostred (de facto vzadu) ma velkou vetsinu hmotnosti vzadu, takze tolik neklouze a ma o dost vetsi trakci. Lehceji ovladatelna je proto prave Toyota, tim je z podstaty pro spoustu lidi i zabavnejsi. Jet rychle s Lotusem uz vyzaduje umet ridit o dost vic.