< původní příspěvek < Re: Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
U nas (L), ale i nekde v Nemecku montuje primo garaz Toyota do GTcek kompresorovy kit. Vysledek Stage 1 je cca 280 k a predevsim je vsechno oficialni, se zarukou a s TUV. Ziskas hodne Nm navic a zmizi propad ve strednich otackach. Sam jsem to ale jeste neprojel, ale zmena to muze byt dost velka.
Kazdopadne gratuluji k vybornemu autu za skvelou cenu. Uvazoval jsem o tom samem, ve stejne barve :-) . V zakladu a s pubertalnim Aero Packem, ze si to necham prave okompresorovat. Prusvih je, ze jak sahnes na tak vyvazene auto (zvyseni vykonu), tak se v tom uz vezes: krome techhle cca 6 tis.€ upravy potrebujes jina kola a pneu, jine brzdy, podvozek, ja urcite urvany vyfuk >:D , ... Nakonec je clovek na tak vysoke castce, ze je na urovni aut o tridu jinde a pritom auto porad neni dostatecne "performance". Asi u nej plati dvojnasob, ze ho musime brat tak, jak je, nebo se divat jinam.