Kolísání otáček dojezdy bez rychlosti nízkou rychlostí
Zdravím, pěkná recenze! Jelikož jsem se stal také majitelem Brava II, ale s T-Jetem 120 koní využiji Tě (případně ostatní zdejší Bravisty) k dotazu právě ohledně vlastnosti motoru. Se starým autem Bravo I 1,4 80 koní jsem hodně jezdil na volnoběh - dojezdy na křižovatky, táhlá klesání atd. U nového Brava táhlé sjezdy v pohodě, ale pokud dojíždím bez rychlosti do křižovatky, při nízké rychlosti kolísají otáčky mezi 800 až 1000 otáček. Při stání jde motor naprosto vyrovnaně. Auto je funglovka, bylo na diagnostice a prý jim to žádnou vadu neukazuje. Máš podobný poznatek nebo tam žádné kolísání nemáš?
Také jsem již zaslechl ono hrozné vrzání od přední nápravy. Přejel jsem rychle jeden nižší příčný práh a pak to chvíli vrzalo, od tý doby jsem to slyšel jenom jednou na šíleně hrbolatý polní cestě. Takže zatím asi neřeším.
Jinak mám zatím najeto pouze 4 tis. a absolvoval jsem jednu cestu do Hamburgu. Na dálnici rychlost 140/150 chvílemi 170 kopec nekopec, při průměru 6,8l. Oproti starýmu Bravu na dálnici velmi stabilní. Utažené vlásenky to už je ale jiný příběh, zvýšení hmotnosti +250 kg a širokánské pneu jsou bohužel znát..
Měj se a díky za odpověď! Venca