Mě to povídej, já kupoval Jettu v nejvyšší výbavě Highline za tehdejší základní cenu Octavie RS II (TDI) a to i s další příplatkovou výbavou (pal. pc plus, rádio s dotykovým displejem a 10-ti repro, bixenony, mlhovky, 18"kola se sportovním podvozkem a plnohodnotná rezerva), za tehdejší základní ceníkovou cenu Octavie RS II (TDI). Oproti konfigurátoru, který jsem zkoušel doma mi nabídli celých 170tis slevu :-O
Za tu samou cenu mi nabídli i stejně vybavený Passat, akorát s motorem 2.0TDI 103kW a CC s motorem 1.8TSI 118kW. Benzín jsem nechtěl (25tis ročně), takže jsem rozhodoval mezi dvěma 2.0TDI. Nakonec jsem se rozhodl pro lehčí Jettu s bonusem 22kW.
Pokud nekupuji horkou novinku, dá se uhádat sleva víc než v řádu desítky tisíc, ale prostě lína huba...
Ohledně dalšího prodeje asi souhlas, ale stejně si myslím, že na tom 508 bude trochu lépe - přeci jen už tu není u ojetiny tak velké lákadlo ušetřených peněz a rozdíl mezi tím jezdit v 508 nebo i40 je velký, i reprezentativně. Dost do dokládají i cesty na západ. Když jsem byl v Ženevě, tak za celou cestu po CH bych všechny Hyundaje napočítal na prstech obou ruk, Kie jakbysmet ;-)