Plyn
Ahoj,tak záběh jsem nějak dvakrát neřešil.Prvních cca 100 km na benzín,jinak od té doby prakticky pořád plyn.Startování je vždy na benzín,na plyn se přepne automaticky po chvilce nebo delší chvíli (dle teploty),v zimě maximálně po cca 700 metrech (auto ale stojí v garáži).
S hodnocením "hodnotitelů" (a to je asi u všeho) jsem taky opatrný a věřím,že přečíst můžeš co chceš,ale co člověk,to názor.Každý máme jiné priority, finanční možnosti atd.
A to přemýšlím jen o nezištných pohnutkách(oproti tomu,co píšeš ty-tady je to horší).
Takže co nezkusíš,nevíš.
O CNG jsem přemýšlel taky,jenže je zde problém počtu čerpacích stanic.Rostou sice poslední rok rychleji,ale jezdit pro palivo 20 km tam a 20 km zpět se mi nechce.
S LPG mám jen jednu nehezkou zkušenost. Jeli jsme nedaleko od Berlína a auto mi po nastartování při nájezdu na dálnici divně škublo. Nevěnoval jsem tomu pozornost a protože byl večer a já šel ráno do práce,docela jsem jí šlapal na krk (na LPG ať si žere ,kolik chce).Po cca 250-ti km jsem zjistil,že jedu na benzín. Buď jsem si nechtěně kolenem zmáčknul přepínač (což mi přijde divné) nebo se "něco" stalo.Od té doby se mi to nestalo,tak nevím.Na výkonu motoru jsem nepoznal nic.
Teď najeto cca 11 tis.Km.
S autem zatím spokojenost.
Zatím ahoj. M