Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Německá auta sou nejlepší a veškerá kritika je nesmysl a fáma. To je výsledek diskuze, kterou si tady může nezaujatý čtenář odnést
V kostce co sem si dovolil kritizovat:
1) nudný interiér - ano tohle pro mě rozhodně není špičkový interiér vozu, který tehdá stál cca 2,5 milionu Kč, o tom mam zcela jiné představy. Toto je absolutně bez nápadu, strohé, jednoduché pojetí , dokonce ani žádné super exkluzivní materiály se zde fakt nekonají. Palubní deska a hlavně přístrojový štít by byl super tak do Golfu, ne do téměř vrcholného modelu kupé značky jako BMW. Ostatně dobové recnze na E60 mluví o gumovém inteiréru, vrzání na kostkách a o materiálech neodpovídajících ceně. Zajímavé co....Poněkud divná shoda.
2) spotřeba. To že že 4,8 V8 DOHC BMW žere stejně či nepatrně víc jak 5,7 OHV je nezvratný fakt a mohuto velmi snadno a hlavně kdykoliv dokázat
3) poruchový infotaiment - tam není o čem, otevřete se si google a začněte číst česká a zahranční bmw fora o sekání ccc, zhasíná obrazovek až totální výpadky, výměnách ccc atd. Opět nic se necucámz prstu, pro všechno sou podklady
4) tvrdý podvozek. Ano podvozek je tvrdý, u sportovního GT s tím jde počítat. Beru ale musím to zmínit v rámci objektivity.
Zcela přehlížena sou pak mnou vypsaná aktiva v pohodě bohaté výbavy, chvály head-upu či night vision, chvály převodovky, zvuku motoru, designu vozu, toho že dobře auto sedí v zatáčkách atd.
Prostě typické tendeční komentáře, kdy se vypíchne z celé recenze co se komu hodí do kapsy, co ho štve - že si někdo dovolil kritiku a to se propírá stylem kafemlejnek, zatímco na pádné argumenty žádná odpověd nepřichází nebo se jeden člen zmůže na konstatování, že tenhle motor se zrovna BMW co se týče spotřeby nepovedl.
No co bych k tomu dodal.
Dětičkám z mateřinky někdo pošlapal jejich bábovičky a tak dětičky (nebo spíš senilní staříci???) začli bouchat lopatičkama a kyblíčkama >:D
Běžte si půjčit k dealerovi zas nějaký autíčko, najedte s ním 100 km a napiště nám testík.
Anebo to zkuste jinak - obejděte dealery, nakupte 20 aut, nechte si to 3 roky, najedte s každým 100 tis km a pak tu můžem hezky rozebrat klady a nevýhody.