Já sem žádný názory nezměnil. Já mam americký auta rád pořád.
Na zimních kolech sem odjezdil kompletních 8 sezon se 4 auty a jednu zimní sezonu napak na autě s letníma. Můžu ti říct, že to funguje naprosto normálně, pokud zachováš zdravý rozum a víš co si můžeš dovolit na letních v zimě a naopak že zimní v létě fungují normálně, pokud tam nemáš protektory nebo nějaký Debicy s vzorkem na traktor.
Jaguar měl jediný technický problém a to právě to dobíjení. Jinak funguje naprosto perfektně. Prej autorizovanej servis, prosím tě, nebud trapný. Ti když jim tam přijede tohle auto, který tam maj jednou za rok, vytáhnou manuál a jmou se študovat. Já sem si četl story zdejšího italian guru Mr. Murphyho, jak reklamoval nové mondeo, které mělo taky problémy s dobíjením. Jak dlouho to trvalo a jak mu to slavný ofiko servis řešil.... A to monedo je v serivus poněkud častějí než kompresorový jaguar X350, kterých je republice tak 10-15 ks.
Nemam čas a chut na to objíždět německý bazary a hledat Mustang, všechny auta co sem měl byly koupený tady v čr a nějak neplánuju na tom nic měnit.
Takže díky za rady.
Poslední Mustang myslíš ten, kterej se ještě nezačal vyrábět?
No tak ten opravdu nechci. To není muj cup of tea. Jinak na poslední generaci, aktuálně vyráběnou - abych tě zklamal samozřejmě mam. Akorát tady budto žádný nejsou anebo sou to tunerský kreace za předražený ceny nebo všechno manuály.
Jinak doporučuju se naučit číst, já nepsal že sou všechny německý auta špatný, já sem říkal že většina těch aut pro mě zajímavá není, neláká mě anebo že maj jisté parametry horší jak ameriky. Kdybych měl nepřekonatelný odpor k němecům, tak sem si už nekoupil ani 300C, kde bylo tak 35% auta německýho.
Ale sou i vyjimky typu starého BMW 635CSi, MB 450 SEL 6,9, tohohle kupé E63 popř. Porsche Carrera, které se mi líbí a které bych si do garáže postavil hned.
Ano kritiziju nedostatky které E63 má, protože tam podle mě prostě jsou, vedle těch plusů, které sem taky vypsal.
O servis se neboj. Mam servismeny, kteří ti opraví veterána z 50. let tak i Bentley z lonska. A diagnostika taky není problém, s BMW už sme na ní byli. Takže tvoje představy o opravách někde na zahrádce při svíčce sou ale hodně mimo.
A na sousedy já zvysoka víš co, to co si myslí sousedi sem nikdy neřešil, to je jejich problém a moje zbytečná starost >:D
A co bych dodal závěřem? Nejsem typ co si nechává auta 15 let, dýl jak 3 roky sem neměl nic. Rád to střídám a poznávám různá auta a jen zaslepenec a ignorant nezkusí něco jiného krom svých oblíbenců. Protože pak tlachání o tom, že jeden druh aut té či oné značky či z té či oné země je horší jak ti druzí je jen prázdné žvanění. Abys mohl skutečně vynášet soudy na základě svých vlastních zkušeností, musíš vlastnit všchny ty auta o kterých plkáš. Pak to může být skutečně fundovaná debata.Zbytek sou trapný žvásty od lidí co najeli v půčený káře pár desítek či stovek kilometrů.
To že ti někdo půjčil na 3 hodiny předváděčku a s tou si objel 4x blok dokola, když to vezmu ad absurdum nejsou žádný zkušenosti. To ti neřekne nic o dlouhodobé spolehlivosti, jízdních vlastnostech za různých podmínek a už vůec ne o spotřebě na různých typech tratí, za různého provozu a počasí.
Jinými slovy - nevidím důvod proč si nekoupit německý auto a nevyzkoušet ho. Prodat se to dá vždy, když mě omrzí a jak říkám, zkusit se má vše. Nějaké ameriky sem měl, ted je na řadě evropská produkce. Pokud se v ní nenajdu, zpět k amerikám se můžu vrátit vždy. Tam mam zkušeností dostatek a vím co mi vyhovuje. Zatím provádím průzkum v čem že je(byla) ta údajně luxusní prémiová evropa lepší než soudobá amerika a kde je realita a co jsou jen fámy a naučené fráze, které dávno neplatí.