Ahoj . je to by byl velký výčet toho co němci po deseti letech oživují,neboli kopírují, ale bohužel jejich umění lhát je tak velké že ovce podléhají viz. dnešní udávané spotřeby jsou nereálné . Ale vrátím se k zaostávání, první motor se čtyřbodovým vstřikem Ritmo, BMW mechanické vstřikování, první 6 stupňová převodovka v produkčním voze Punto R.V 93, i TDi je původem Fiatu - Croma, Jtd rok 98, asi po dvou letech velký článek v Autotipu co je lepčí JTD nebo pumpe diesel ( pro připomenutí za druhé světové tento systém měli Americké nákladní auta !!!!!) samozřejmě jak jinak v německém časopise nakydaly hnůj na JTD, a ouha co dnes tam mají !!! A design Stila je velice podobný dnešním WV , Škodovce, a nejsem Němec tak si do vlastního hnízda nemohu *, jen mi všechny modely Škodovky připadají trapné, ze předu nelze poznat jestli jede Rapid, Octávia nebo Superblb, a že to opravdu je neboť tak nevyvážené auto v designu jsem dlouho neviděl, široké jak Octávia a dlouhé jak náklaďák prostě jezevčík , ke všemu mám jednoduché porovnání, nevím jak tebe ale mě by v posteli Německá getruda nic neřekla, a tak mě nic neříká německý design, který nikam nejde jen mění linky buď kulaté neno ostré , to mi připadá ubohé, všechny jiné automobilky nenechají kámen na kameni v novém modelu. a jak tady někdo napsal že mám mindrák tak to ano ale z FAŠISMU a čisté Arijské rasy !!!!!! a to je jen výčet