A je Ti jasné, že to s těmi TSi je hlavně bublina zveličená do ohromných rozměrů díky internetu? A že třeba případů, kdy se vyloženě přetrhnul rozvodový řemen je asi tak 100x víc, ale u něj se to očekává a nikdo se tomu nediví, protože prostě dlouhou dobu je to mnohem více používané než řetěz.
To je úplně to stejné, jako když motorům 1,9 TDI 66 kw odcházeli váhy vzduchu a střihnul silentblok držení motoru, díky seriové vadě na tom jednom masivní uchycujícím šroubu....a kolik se těch motorů prodalo a jaký to byl evergreen a jak to dobrý motor to byl...
Já TSI mám a v pohodě, mám zákazníky, kterým dělám gumy a těch TSI v různých modelech přezouvám tak 60 za sezonu, každého řidiče jsem se loni ptal, i ti, co měli ten první, jestli s tím měli problémy a ani jedno z těch 60 aut ten problém s řetězem nemělo. Velkoobchodně prodávám gumy do několika autoservisů v Praze, než jsem kupoval Roomster, tak jsem všechny obešel a ptal jsem se jich. Za tři roky tam prý měli u jednoho jediný případ a to octavie II v 1,4 TSI a ten měl navíc utrženou polooosu a v propálený píst. Takže je otázka, zda to bylo řidičem nebo vadou auta....
Pokud se řidič o to auto stará a nejezdí jako hovado, tak se spousta věcí nikdy ani neprojeví. To je jak stejná hysterie u filtru pevných částic, který si odkrádlují hlavně sami řidiči.