Díky, moc si vážím pochvaly od tebe. Zdá se, že vývoj a poptávka neúprosně směruje k downsizingu a polohybridům. Pokud se současné minimotory podaří udržet v rámci dlouhodobé spolehlivosti, mohlo by to fungovat, i když trend ukazuje, že se blíží doba, kdy bude auto při koupi levnější díky poskládání z unifikovaných komponentů jako skládačka lego a jeho životnost bude prostě jako u pračky 5 let a pak bude výhodnější koupit nové. I u tohodle 3-válce už by byl problém měnit turbo protože je konstrukčně integrované v hlavě motoru. Rozvody a řemen jsou unvitř taky a koupou se v olejové lázni, má to samozřejmě opodstatnění v snížení tření a prodloužení životnosti ale uvidíme :-) Holt doba se mění hrozně rychle, do toho ještě úředníci EU a jejich kreativita ve vymýšlení norem ... Přeji hodně šťastných a zábavných km a ještě jednou díky.