Popravdě, měl jsem obavy z takového podvozku. Jeho chování na silnici je ale opravdu příkladné z hlediska vyvážení sportovního chování v zatáčkách, kdy se karoserie auta nenaklání a A3 perfektně drží stopu (při výjezdu ze zatáčky - zvlášť když se "utahuje" ve vyšších rychlostech je jen třeba mít na paměti pohon přední nápravy a případně nejezdit s vypnutým stailizačním systémem) a zároveň poskytuje dostatečný komfort, to znamená, že přes nerovnosti jezdí měkce, hladce bez rázů a bouchání nebo snahy ovlivnit jakkoliv řízení. Právě proto se nad ním rozplývám, práce tlumičů a jejich nastavení je příkladné. A právě komfort jízdy je to, co mi chybělo u GTI. Golf byl postaven na sedmnáctkách, ale byl zároveň jakoby tvrdší, chyběla mu rozhodně ta elegance v případě, že silnice nebyla ideální. Nejvíce jsem to poznal při jízdách po D1. Tam kde se A3 přenáší přes spáry a hrboly s grácií, tam mě už podvozek GTI vyloženě unavoval. Bavíme se ale o autech s daty narození 2006 a 2013. Myslím, že dnešní GTI je na tom poněkud jinak - lépe. Bohužel s adaptivním podvozkem u A3 zkušenosti nemám. Mám ale zkušenosti s adaptivním podvozkem u R8.