< původní příspěvek < Re: Re: Twincharger v aktuální 1.4 T(F)SI 103kW???
No právě, ten přídomek "Twincharger" je v těch anketách správně, ale netýká se konkrétně tvé verze motoru 1,4 TFSI, proto do této recenze nepatří ani zmínka o pravidelných 1. cenách pro 1.4 T(F)SI Twincharger, ale jen o cenách pro 1.4 T(F)SI, tedy pouze s klasickým turbem, a tyto ceny (pro dvě různé verze) dlouhodobě srovnatelně oslnivé nejsou. Např. v roce 2012 získal Twincharger ve své objemové třídě opět 1. místo, ale "jednoduchá" 1.4 T(F)SI byla v téže objemové třídě až čvtrtá. I když letos "aspoň" dostal (právě "tvůj" motor) zvláštní cenu "new engine", zřejmě především za systém vypínání (dvou) válců.
První Twincharger 1.4 TSI se objevil už koncem roku 2005 v Golfu V GT, tehdy měl 125kW. Nejčastěji měl ale výkon 118 kW, přičemž měl i různě podladěné verze a u koncernu byl nejčastěji využíván pro značku VW.
P.S. Už jsem si myslel, že si budu moci dobírat (pana) Ivana Šebestu, jaké tam (se svým týmem) podávají dezinformace, ale to bych jim teda křivdil. Od té doby co tam prodeje Audi vede on, to má úroveň, na rozdíl od namistrovaného předchůdce, který to táhl ještě na starém místě ("naproti" dnešní Nové Karolíny).