Co má prosím demokracie společného s tím že nikomu nevěříš? Ano dali tam sportovní vložku od K&N se kterou byl výsledek horší než s běžným papírovým filtrem. >:D Já tě chápu, já ve tvém věku na auto taky nalepil kdejakou ptákovinu v domnění, že to jako vylepším a dokonce jsem měl i takový pocit. Důvod proč je lepší origo airbox je snadný... auto je na toto provedení sacího traktu odladěno. A proč je filtr v airboxu? Je v něm proto aby byl odstíněn od teplého vzduchu v motorovém prostoru. Ty jej máš za chladičem což je po vyfukových svodech nejhorší možné místo. Nechci se ti posmívat, ale úplně v tobě vidím sebe a svoje první auto :-) Až si to po sobě po pár letech přečteš hrozně se sám sobě zasměješ. Takový ty úvahy typu dám tam otevřenej filtr, uni laděnou koncovku výfuku, lepší svíčky a budu mít vyšší výkon to jsou neskutečný hlouposti. U auta s motorem jako máš ty se prakticky žádný nárust neprojeví. Opravdu jediná možnost jak nahnat koně u N/A motorů je dostat do válců více palivové směsi, větší komprení poměr, vačka, upravené časovaní, ale vzduchový filtr nezmůže nic. :-) Nezlob se myslím to dobře. Až pojedeš na tu brzdu tak věř, že v duchu si tamní zaměstnanci budou myslet něco o dalším troubovi s filtrem. Takhle snadno to bohužel nefunguje.