< původní příspěvek < Mereni vykonu a vzduchový filtr po stopadesate pate :)
Vrkuboy ti pise pravdu, placebo efekt ma svoje kouzlo, ale auto nezrychli.
Mozna ti mohl pomoct vitr v zadech. Pri vykonu a vaze tveho vozu daleko vic, nez nejakych nerealnych 8% vykonu navrch.
Na motorovou brzdu urcite bez, ale vysledek bude stejne par poniku sem a par poniku tam. Nejaky ten kun je normalni odchylka mezi jednotlivymi merenimi + dalsi prepocty a zaokrouhlovani (vykon na kolech vc. ztrat vs. vykon "na motoru"), stejne tak ti to na kazde merici stolici zmeri s trochu odlisnym vysledkem. Pak ti tech % muze litat docela dost.
Pro exaktnejsi vysledek to udelej tak, ze strcis do OEM airboxu klasickou filtracni vlozku a zmer to, potom nainstaluj svuj konus a zmer to hned po sobe znova.
Dost pravdepodobne zjistis 2 veci:
1/ vykon ti v 2. pokusu poklesne. Mas filtr totiz na tom nejnevhodnejsim miste hned za chladicem, kde ti nasava horky vzduch. Pri jizde to bude diky vsemu volnemu prostoru pod tvou kapotou jedno a bude to v lepsim pripade jak v serii, protoze se to odvetra- na miste ale ne.
2/ i absolutni vykon bude nizsi, nez udava vyrobce vozu. Po tech letech provozu je urcita ztrata normalni. Zalezi ale na zpusobu pouzivani a udrzby auta.