eRko s 300 koníky už možná trochu pojede, dokonce i na brněnském okruhu nebo Ringu, to je fakt ;-) Jsem zvědavý na tu nižší cenu oproti minulé generaci. U šestky byla naprosto šílená. Po Frankfurtu se zeptám na cenu a výši slevy, jen tak pro zajímavost. Ale čtyřkolka mě až tak neláká, ale uvidíme jak budou nějaké testy. V minulé generaci při porovnání GTI a eRka vycházelo GTI "zábavněji" než eRko, nemluvě o cenovém rozdílu. Ale eRko jsem neřídil, tak nemohu odsuzovat. Bude zajímavé porovnat cenový rozdíl mezi eRkem a S3, což budou technikou totožná auta, stejně jako má být prý stejná Cupra R. Ale zase je fajn, že už má eRko v základu zřejmě všechny "normální" věci jako 18" kola, Xenony apod. Přitvrzený podvozek taky vítám :-)