Nechci reagovat na tvé výpady proti VW, to je tvoje věc, jen mě trochu zaráží ta neznalost, neinformovanost a buranství kterým to děláš. Co se týká spotřeby stačí zajít na Spritmonitor a zjistit si průměrnou spotřebu Hyundai I30 GDI 99 Kw což je výborný motor - 7,17l/100Km a Golf 7 1,2-1,4 TSI 6,47l/100km. Tedy rozdíl ve - 0,7l ve prospěch malých TSi u Golfu. Je tam samozřejmě vidět tvá I 30 s 6,1 a můj Golf 5,5. U golfa jsou 3 lidé kteří jezdí pře 8 L ale naopak 70% majitelů malých TSI se vejde do 7L a 40 % se vejde do 6L. Důvod je jasný vysoký krouťák v nízkých ot. zaručí že v rozmezí 1800-3000 ot. jedeš "turbodieselově" s velmi nízkou spotřebou. A pokud potřebuješ na to šlápnou tak vytočíš na 5000 a máš k dispozici výkon samozřejmě s mnohem vyšší spotřebou. Má to svá negativa - malá turbodíra do nějakých 1400 ot. a absence výkonové špičky nad 5000ot. Nicméně přínos je pro běžného motoristu jednoznačný jede s výrazně nižší spotřebou reálně o nejméně 10%, v nižších otáčkách, tedy s nižším hlukem. Vsadím se že benzínové atmosféry v mainstreamu do 3 let ani nenajdeme, podobně jako atmosférické Diesely skončily před nějakými 10-13 lety.