Th
Jedna věc je subjektivní názor na design Focusu III, kdy se samozřejmě někomu mohou naopak líbit jak rozteklé zadní lampy, tak mezera mezi maskou a kapotou apod.
Druhá věc je objektivní pohled na úroveň zpracování (bez ohledu na samotný design), a to zejména kabiny/interiéru. A v tomto ohledu je GTI objektivně úplně jiný level. Kromě tradičních německých sedaček RECARO není v interiéru STéčka nic, co by budilo dojem odpovídající protihodnoty za peníze, které se dnes za nový kompaktní hh běžně žádají. I ti Francouzi dnes umí interiéry lépe a i od vzpomínaného P 208 GTi by se mohly obě STéčka (v tomto ohledu!) v mnohém učit. Už po statických dojmech z Fo III ST mě jako první napadlo, že těžko bude jezdit o tolik lépe, než G7GTI, aby se nad tímto aspektem dalo jen tak mávnout rukou.
Dnes musí šetřit prakticky všechny automobilky, ale pokud je to v takové míře vidět zrovna v interiéru, není to pro značnou skupinu zákazníků přijatelné, zvlášť tady na starém kontinentu.