iudex
Jak tam píší, GTI je prostě ideální na každý den, na víkendové blbnutí je větší zábava s MRS. STéčko zabodovalo taky cenou, která bude v Anglii podstatně příznivější (zejména ve srovnání s GTI), než u nás.
Jak psal včera Ham., např. tahání za volant (typické třeba pro STéčko) je u GTI perf. skoro neznámý jev. Podle mě je to jasná přednost GTIčka, ale může přijít někdo, kdo naopak řekne, že je to přece velká zábava prát se s volantem. A udělá z nedokonalosti přednost. A pak může vyhrát srovnávačku "kdokoli" a pořadí bude primárně otázkou osobních priorit, nikoli pouze samotných "schopností" vozu.
P.S. Pro mě třeba zrovna to tahání za volant přednost není a podle toho, cos psal o předváděčce s Fo3ST, tak pro tebe asi taky moc ne...
Zvuk ST je taky údajně výraznější (i díky "sympozeru"), než u GTI, ale taky k tomu píší, že na pouhé svezení je výraznější zvuk zajímavější, ale při delší cestě zvukově obtěžuje GTI znatelně méně. Prostě pořád je to o tom, že vždycky je něco za něco a je třeba vědět, co je člověk ochoten, za to co chce především, obětovat.