Thomasino, Legacy: Já myslím, že NIKDO tu od HH nevyžaduje PRIMÁRNĚ komfort, jde jen o to, že podle mého (a asi nejen mého) názoru HH nemá být ultimativní auto a určitá míra komfortu je součástí jeho vlastností. Ta hranice je samozřejmě pro každého jiná. Nemůžu třeba posoudit 130i ale když Leg tvrdí, že je jeho tvrdost pro něj nejen snesitelná, ale přirozená a nevadí mu, nemám důvod to jakkoli zpochybňovat. Za sebe můžu říct, že od HH chci, aby "fungoval" i při klidné jízdě v naší realitě, na našich silnicích - a to třeba zmiňovaný MRS Cup nesplňuje. Tyhle rozdíly tvrdost vs. zábava jsou samozřejmě i mezi běžnými auty. U Swiftu klidně přehlédnu sem tam nějakou tu ránu, kterou by třeba Corsa utlumila, jenom proto, že je s ním daleko větší zábava - ale musí být bez problému použitelný pro mojí ženu, pro kterou jsou řízení a zábava dva neslučitelné pojmy. A jak už se tu psalo tisíckrát - HH má být vyvážený kompromis zábavy a použitelnosti v běžném provozu. Že pro mě je MRS už mimo a pro Thomasina ne, není nic divného. Znám pár hokejistů a vím, že někteří lidé maj prostě posunutej práh bolesti. >:D HH by neměl být exot jenom na víkendy. Když pro příklad zabrousím do kategorie SUV/off-road, je hodně lidí, co jsou nadšení z jízdy se Suzuki Jimny, ale pro sebe si koupí Tiguana, kterej podobný kousky nikdy nezvládne, ale je to taky čtyřkolka a je stokrát přívětivější. Jimny je exot pro pár okamžiků, které navíc musíš vyhledávat, ale jezdit s ním denně do práce by chtěl málokdo.