Th
O šestkovém GTI to psali především ve srovnání s pětkovým GTI a byla to, částečně/svým způsobem, pravda.
Ale v TG dokonce tvrdí, že byl v tomto ohledu lepší předchůdce současného G GTI, tedy G6 GTI! Což naprosto nekoresponduje s nadšením (doslova!) z G7 GTI (perform.) Steva Suttclifa z Autocaru, ale ani s dojmy Chrise Harise (oba jsou pro mě skutečné motoristické osobnosti se kterými se v drtivé většině případů shodnu). Pokud G7 GTI perform. dostane v TG hodnocení 7/10 a Leon FR s 2.0 TDI 8/10, tak něco není v pořádku...
Steve S. už dělal i srovnávačku s podstatně výkonnějšími/v přímce rychlejšími (prémiovými) a dražšími soupeři, konkrétně A45 AMG a M135i a pro G7 GTI perform. (dsg) to srovnání nedopadlo vůbec špatně, a to i přes značný výkonový deficit . Pokud se Steve v této společnosti dvou prémiových "superHH" o G7GTI vyjadřuje: "New Golf GTI is ver very good HH, fantastic HH..." tak na tom zřejmě něco bude, jak v závěru říká, pokud by měl investovat svoje prachy, tak jako první vzpomíná G7 GTI.
[odkaz]Mimochodem zrovna podle TG je aktuálně "okreskovým králem" Fiesta ST (9/10), navíc za skvělou cenu.
Na karoserii MRS nevidím nic extra zajímavého (nemluvě o "obludném" pozadí), nepraktický je jako kupé, ale čistokrevné kupé to není, k tomu má ještě dál, než sb Scirocco. Pokud bych měl oželet nesporné výhody praktického klasického hb ve prospěch zábavy, tak půjdu logicky mnohem raději do skutečného kupé s rwd. A ve verzi Cup je to spíš relativně levná varianta k honění časů na ringu i s výrazně silnějšími/dražšími soupeři. Na nedokonalé české okresky to na běžné denní ježdění určitě optimální není a běžná verze MRS má už mnohem širší a univerzálnější a sofistikovanější konkurenci, včetně klasiky v podobě GGTI, nebo FoST.
A zrovna v téhle šedé vypadá MRS nejhůř, doslova "šedá myš".
;-)