Ahoj, ta nezaujatost pro mě až takový problém není, jelikož k autům si naštěstí přehnaný citový vztah (u některých členů až mateřský pud) nevytvářím, ale přiznám se, že jsem to neaktualizoval. Již napraveno :-).
Ke spojce a turbodmychadlu. Sportovní sání na automobilu žádné není. Je tam originál airbox a filtr KN, dochlazovat se samozřejmě nechává a jak je odladěný chip, nedokáži posoudit. Podle mě a zkušeností z okolí na to není lepší člověk než je Ing. Janda z Cimbu, který to dělal. To, že odešlo turbo mě samozřejmě pěkně sralo.
Jinak spojka ve 100 000 kilometrech mi naopak nepřipadá jako průser :-). Setrvačník jsem nechal vyměnit jen z prevence, když to bylo venku. Za vážné závady bych považoval vstřiky, váhu vzduchu, lambdu, apod. Prostě věci, které by měly sloužit po celou dobu životnosti automobilu.