Chtels konkurenta, tim Civic nepochzbne je, a nepochzbne ma mnohem sirsi zakladni vybavu. Zrejme nebudu mit prehled o vsech vybavach vsech automobilu z roku 2006-7-8-9 ale kdyz se nasel uz jeden konkurent, nevidim duvod proc by neobstalo me tvrzeni, ze golf nebyl nejlip vybavene auto v zakladu, a to pres jiz celkem slusny skok oproti Golf V.
Sestikvalt jsem tam napsal, protoze v nekterych pripadech je pocet prevodovych stupnu zavisly od urovne vybavy, ale chapu, lidem odchovanym na znackach, ktere cpou tu samou prevodovku do aut i v roce 2013 je to jako science fiction.
Co se jizdy tyce, rozdil je minimalni, jde spis o odlisne naladeni podvozku, samozrejme v pripade ceskych, slovenskych silnic je konfortne naladeny podvozek Golfu prijemnejsi, ale jinak Civic nijak nezaostava. Ale chapu, na poli vybavy to neslo vyargumentovat, tak jsme se pustili do technologii.
Mrkni se na tipcar, je tam strasny kvantum tech golfu, obyc volantem, zakladnim radiem, dirou v palubce, poloautomatickou klimou, bez loketni operky, atd. Tve sny o velkorysosti zakazniku VW v pripade koupi nefiremnich Golfu jsou usmevne, kdyz vime jake onanovanihodne postaveni ma Golf v ocich vetsiny ceskych motoristu. Ano, urcite byla smysluplnejsi volbou o uroven vyssi vybava, ale to jeste neznamena, ze nvetsina nabizenych ojetin VI. generace bude mit tu lepsi vybavu, jedine v tech silnejsich motorizacich.