w-a: I na to jsem myslel. >:D Říkal jsmem si: " Pokud budeme brát francouzké auta-jako houpavé kočáry, italská-jako šledrián s horkou krví, německá- jako auta od nácků, korejská jak píšeš-plečky, čínská-že nic nevydrží jako ostatní jejich výrobky, tak pak nám toho moc nezbude. Už jenom japonci- kvalita ale ti zas mají drahé náhradní díly, Skandinávie-snad už jenom bezpečná Volva, ale kdo na ně z běžných lidí má, vždyť je to taky prémie a stejně už patří číňanům, Británie- to není pro nás. ÁÁÁ už to mám!!!- ŠKODA - to je ono, to je to pravé ořechové! :-! :yes: Že mně to nenapadlo dřív!! Vždyť už jsem měl Spartaka, jak faně topil-přímo z motoru :-) , pak Š110-no sice nic moc, ale byla naše!..A pak Formana-byl to Black-Line, heč :*) "
Tak nakonec bychom asi museli vždy kapitulovat před naší domácí kuchyní, která už ovšem taky není tak domácí.... ;-\ No, podobně jsi to vlastně napsal, jen jsem to trochu rozvedl. Sám jsem byl zapřisáhlý škodovkář, ale když jsem dostal možnost vyzkoušet něco jiného, pochopil jsem, proč kamarádi-autofanoušci nepovažovali v minulosti Škodu za auto. Poznali totiž západní auta. Dnes je situace samozřejmě jiná a Škoda už není to co byla, ale tak stejně jsem uvažoval i o druhých. Že sice nemají na kvalitní prověřené značky, ale taky už není potřeba sebou v kufru vozit náhradní díly a věčně si něco štelovat a opravovat. Někde v mysli mám totiž nějakou pomyslnou čáru, která odděluje prémie od zbytku a pak další čáru která odděluje ten kvalitnější zbytek od toho slabšího, který se zatím učí, nebo pokud už něco umí(např.malá auta), snaží se získat další, nebo dokonce ztracený segment. Ale kde kterou značku řadím já, to není vůbec důležité, to jen tak pro ilustraci.
Na druhé straně-vždy jsem si vážil Mercedesu jako elity, ale některé poslední kroky mně naprosto překvapují a v mým očích Mercedes dosti snižují... :-O :-)