Bud: Testy jsou jedna věc, realita druhá. Je pravda, že auta se vyrovnávají, některá přidávají, některá ubírají, ale rozdíly samozřejmě stále existují. Korejci udělali velký pokrok, jejich velkým problémem je alespoň prozatím celkové sladění celku. Tedy přesně to, co perfektně zvládá VW. Korejci můžou udělat dobrý motor, můžou udělat multilink atd. ale zatím jim to prostě úplně všechno dohromady nefunguje. Všimni si jakým způsobem vlastně na ta svoje auta lákají. Úplná hora výbavy, moderní kabátek (nebudem teď hodnotit design), jízdní vlastnosti MNOHEM lepší než u předchůdců a diskontní cena. Jakýkoliv pokus prodávat ve velkém za ceny srovnatelné třeba s VW, ale i Fordem, ztroskotal. Zrovna i40 vypustili s pompou za poměrně odvážné ceny a za kolik to prodávaj dnes. Thomasino koupil i30 mj. právě i kvůli až absurdně výhodnému poměru výbava/cena. Že jezdí i30 lépe než Focus je...jak to jen říct, no není to pravda. Jen se už Focus přizpůsobil všeobecnému trendu přesunout váhu spíše k pohodlí než k řidičským zážitkům.
Co je ale hlavní, povědomí o značce a její prestiž se buduje dlouhá léta. Tam korejcům zrychlený vývoj nepomůže. A je otázka, jestli toho být velmi respektovanou značkou vůbec kdy v Evropě dosáhnou.