Neziju v CR, takze nejaky autotip nesleduji. Tyhle plaste jsem si nikdy nekoupil prave diky primym zkusenostem majitelu vozu, u kterych se negativa techhle plastu projevi jeste pozdeji nez u druhu vozu co mas prave ty, proto jsem napsal to co jsem napsal.
Bridge Potenza RE050A mam sam na CTR, v rozmeru 225/40 R18, ve verzi se zesilenou bocnici (XL). Jsou to velmi rozumne univerzalni UHP plaste s dobrymi vlastnostmi na suchu i mokru a presto s rel. velkou zivotnosti. Nekomu vadi jejich hlucnost a diskomfort- na urvanem H-H tohle vubec neresim, na dieselovem voze pro cestovani uz by mi to vadilo. Navic mam verzi made in Japan, od ostatnich vyrobcu (vetsinou Madarsko) maji podle zkusenosti mych pratel plaste objektivne horsi vlastnosti.
Muzes zkusit napr. novejsi Bridge Potenza S001, maji byt podobne jako RE050A, ale maji vyssi kilometrovy najezd. Z pohodlnejsich a tissich pneu je horky tip napr. Vredestein Ultrac Vorti, napr. jedny z nejlepsich UHP plastu na suchu vubec (ADAC 2013), pritom jsou vseobecne hodnoceny jako velmi tiche a komfortni. A v rozmeru 225/40 R18 XL je vidim uz za 120€/kus ;-) Sam vozim na Accordovi Tourer 2,2i-CTDi (zase ve stejnem rozmeru) treba Good Year Efficient Grip a ted i Semperit Speed Grip- "jen" HP plaste, ale pro velky cestovni rodinny turbodiesel naprosto dostatecne jizdni vlastnosti i pro caste presuny 200km/h pres Nemecko. Nizka hlucnost, prekvapive vysoky komfort, naprosto rovnomerne sjizdeni a obrovsky km najezd. Takhle by slo pokracovat dal, ale rozhodne bych vynechal efektni tunerske radobysemislicky prave pro tuhle kategorii vozu.