Tak zrovna u Focuse RS stojí nové origo kolo 19" skoro polovinu co u VW GTI 18" ;-) A pokud chceš druhou sadu, nebo jen dvě přední na jiné pneu (semislick), či po odření o obrubník, tak se hold u VW dost prohneš. A lehčí kolo má významný vliv na kvalitu jízdy, ale myslel jsem, že zrovna tobě nic o těchto věcech psát nemusím :-! A třeba o kvalitu kol OZ bych rozhodně strach neměl, oproti origo VW, které pro ně dělá Ronal či jiné podobní lehce nadprůměrní či průměrní výrobci. Je to u VW jen další ze způsobů, jak z lidí tahat prachy, ale to je jasné 8-s
Ohledně kupování tehdy kola na GTI: původně to měla být Borbet, nebyli schopni dodat do 2 měsíců. Tak jsem vyměkl a chtěl náhradu v designu ala GTI, dodali špatně nalakované, vrátil jsem. Tak jsem se vykašlal na náhražky a připlatil si za kvalitu, tedy OZ, ikdyž jen střední řadu a ne ty hodně lehké. Ty by měly smysl spíše na okruh, nebo na jiné auto. GTI na okruh moc není, ikdyž tam funguje do určíté míry taky celkem dobře. A nové tam bude podle všeho fungovat ještě o poznání lépe díky vyššímu krouťáku a samosvoru, stejně jako větším brzdám. To byly zrovna 3 slabiny šestkového GTI.
A ano, něco co bude normálně jezdit jako GTI a po přepnutí tlumičů se to promění na Me RS Cup by se mi líbilo !! >:D :yes: Z mého pohledu byly rozdíly mezi Comfort a Sport na DCC malé :-(
P.S: Nejlepší by ale bylo kdyby byla GT86 s motorem z Caymana S při stejné ceně! ;-)