Woody - narážíš na White Labela a jeho očividnou zaslepenost koncernem ?? >:D
Jinak souhlas, už jsem to psal dříve, zrovna GTI a Megáne RS Cup jsou zaměřené rozdílně, ale jak vidíš, mohou se najít i zákazníci, kteří mohou možná přemýšlet o obou ;-)
Ikdyž mě spíše zajímá, nakolik se GTI VII Performance dokázal přiblížit Me RS Cup. O tom, že na dennodenní ježdění je nyní podle všeho GTI VII Perf. volbou č.1, není asi třeba moc diskutovat :-) Pro nadšence co jim nevadí tvrdší naladění a chtějí auto i na okruh je stejně tak volbou číslo jedna asi stále Megáne RS 265 Cup :-) (proto bych volil vyjímečně u GTI VII obyčejné tlumiče, které se dají vyměnit za tvrdší sadu od KW apod, nejlépe nastavovací). Nemluvě teda o vyšší ceně u VW (na Me RS sleva asi 20%), ale stejně tak má Megáne výrazně větší propad ceny a někomu vadí že je to jen třídvířko ala kupé, ze kterého dozadu není takřka vidět a ve verzi Cup nejde objednat couvací kamera jako se dá u GTI VII.
P.S.: WL - rozebírat designy kol u GTI nemá s tebou smysl, tady se prostě naše názory liší. Mě k šestkovému GTI ty kulaté díry neseděly, to se hodilo spíše ke kulatější pětce. K sedmičce už se nehodí vůbec, což nakonec pochopili i u VW, když udělali konečně jiný design. O předražené ceně za origo kolo od VW nemá smysl vůbec diskutovat, když za jednu 18-tku obyčejné průměrné kvality a horší váhy chtějí 13 tisíc když chceš dokoupit později!! Za to máš OZ Alleggerita s váhou 7,7kg!
Tou výrobou Potenz v Polsku jsem si takřka jistý, ale zeptám se ti projistotu nového majitele co na nich je, nechal jsem mu ty dvě sjeté co jsem používal vzadu na okruh.