Na tomhle aute je hlavni pocit z jizdy, jde v podstate o zavodak co se tvari jako civilni auto. Predevsim kombinace vykonneho motoru a velmi lehkeho auta, vsechno vyvazene a syrove jako.. v Integre >:-[] Ale pokud je rec o cislech, pak se udaje lisi i podle verzi, na ruzne trhy se tenhle model dodaval v jinych specifikacich. Nejvykonnejsi a nejlehci verzi si Japonci nechali nesmyslne opet pro sebe (f*ck JDM), pro Evropu uz se dodavala Integra o neco min vykonna, s vetsim mnozstvim tlumicich hmot, tezsimi komponenty atd. . Obecne by mela EU ITR mit snad 6,8sec/100 a tech 233 km/h. Hodnotu fuel-cut jsem taky nenasel nikde presnou, mela by byt podle verze 8500-8700 rpm. Kazdopadne se da na techhle starsich vozech vsechno ladit za rel. smesne penize, na druhou stranu strasne zalezi na tom jak se k nim chovali predchozi majitele. Tech koni tak mohlo casem ze stada peknych par utect. Nejde o auta, se kterymi se jezdilo v nedeli rano do pekarny.