Jo jo, nedoceněné auto, na druhou stranu není proto okoukané a zloději taky není nejvyhledávanější. Mé zkušenosti po třech letech provozu a 105 tis. km jsou vesměs pozitivní - první žárovka v předním světle praskla po 96 tis. ujetých km, všechno funguje, jak má. Teď jsem se sice prohnul při výměně předního ložiska, předních čepů, kompletní výměny rozvodů a filtrů (v součtu za 18 tis. Kč), ale to je daň za větší kilometrový nájezd. Mám naftu, olej to nežere a interval výměny jsem si stanovil na 25 tis. km (podle manuálu co 35 tis. km). Náplň oleje v naftovém motoru je ovšem 5 l, což je pro jeho životnost lepší, než když oleje cirkuluje ve Tvém benzínovém Bravu necelé 3 litry, ovšem to Ty víš určitě lépe, než já. Osobně bych si přál, kdyby Fiat něco udělal pro zvětšení podélného prostoru na zadních sedadlech, přidání odkládacích prostor, zmenšení přístrojové desky alespoň před spolujezdcem a LED denní svícení.