Saab Hirsch má po načipování výkon kolem 260 koní a závodit jsme samozřejmě zkoušeli :-) Přestože papírově je Saab jen o trochu výkonnější, praktický rozdíl je výrazný, jak v rozjezdu, tak v pružném zrychlení. Atmosférický třílitr Lexusu má v nižších otáčkách slabší krouťák a když konečně nabere dech je už Saab o dost vpředu. Maximálku jsme spolu nezkoušeli. Co se týká spotřeby, jeho majitel jezdí také velice šetrně a měli jsme navíc vzácnou příležitost vyzkoušet totožné, velmi dlouhé trasy ve stejném tempu. Spotřeba Lexuse je ve výsledku nižší, ale jen o desetiny při doplnění 50-60ti litrů do plné. Lexus je i díky automatické převodovce předurčen ke klidné (může být i rychlé) jízdě, Saab s manuálem je oproti tomu auto více dynamické. Může díky dostupnému okamžitému zrychlení předjíždět tam, kde bych si to s atmosférou nedovolil.