Při přihlašování nového! vozu do evidence ho nikdo fyzicky vidět nepotřebuje, stačí původní techničák, případně faktura (za auto) na tebe, nebo tvou firmu. A obojí po zaplacení vozu převodem můžeš mít ještě před fyzickým převzetí vozu od dealera. Já jsem takto na současných (2Z3 2300) českých značkách vezl už to pětkové GTI z Německa (2007), takže to by ani dnes neměl být problém. Značky mi profesionálně připevnili (tak jak jsem si přál, tedy vpředu jen na origo tovární podložku a vzadu bez podložky) přímo ve Wolfsburgu po sjetí ze známé prosklené věže a drží mi dodnes. Ten Performance-Paket by byl hřích nekoupit, za tu cenu bys jinde nedostal ani ten (pro FWD výjimečný) aktivní diferenciál, o větších (a vzadu navíc chlazených) kotoučích a +10 PS nemluvě. Xenony stojí taky za zvážení (i k vůli levnému designu halogenů, v Německu jsou statické xenony sériově)), aspoň jejich levnější statická verze, i když údajně bez denních LEDek.