Thomasino: Ty letní jsou předpokládám 16", ty nevypadaj špatně...a zimáky máš 15" ? Konkrétně tohle
[odkaz] se moc nepovedlo, vypadá to strašidelně i v reálu.
Jinak ovšem souhlasím s Ronaultem a s tebou. Celkově je i30 vlastně povedené auto. Naladění podvozku odpovídá charakteru auta, kdy si Hyundai oproti "sportovnímu" Ceedu hraje na to "luxusnější" zboží. Nenazval bych ho želatinózním, jen je prostě zase někde uprostřed. Ani měkký, ani tvrdý. Odhlučnění je celkem v pořádku, na Golfa sice nestačí ale v rámci třídy dobrý. Takže mě taky nejvíc štvalo řízení, tohle Hyundai stále neumí. Není to takový "plejstejšn" jako v ix20, je vidět že se Korejci postupně zlepšují, ale stejně je to pro mě trochu pruda. Takže opravdu celkově průměrné auto v nižší střední, což je ovšem pro Korejce skvělej výsledek. Vždyť si vemte, co dělali za auta ještě před pár lety. Nicméně ty první orgastické výlevy, že se i30 dotáhla na Golfa atd., jsou bezpředmětné. Přesto si uvědomuju, že se najde hodně kupců, pro které je nová i30 vlastně nejlepším autem, které si doposud koupili. Pokud přecházejí z ojetin nebo i z nově koupených, ale dnes už zastaralých některých třídních konkurentů, případně z aut nižších tříd a zároveň se jim líbí hjondáckej design (zvenku i uvnitř), pak jejich následné nadšení celkem chápu. i30 je moderní auto, mívá výbornou výbavu, 5 let záruky a pro běžné uživatele i použitelné motory. K tomu ta mediální masáž a navíc i prodejci jsou schopni neuvěřitelných cenových kousků, aby prodali. Přestože se H/K tváří, že se nehodlaj s podbízivou francouzskou konkurencí už měřit, realita je docela jiná. Víš to ty na svém příkladě, vím to i já na případě mého bratra i nějakých nabídek pro mě (dva Velostery do rodiny, je nás šest a každej chce svoje dveře...
>:D )
A už jen taková perlička k tomu řízení. Můj bratr (ix20), typický "pouze uživatel" aut, se o víkendu projel Swiftem s 1.2. Večer mi pak psal SMSku a ptal se, co ten Swift má za posilovač, že se tak skvěle řídí. To bych spíš od něj čekal otázku jestli bude na Sahaře sněžit.
>:-[] Když i jeho to řízení zaujalo, tak už na tom něco musí být.