WL - ano, GTI VI na každý den nemá chybu, tvrdil jsem to dlouho a tvrdím to dále. Ale GT86 je na prožitky z řízení o hodně dále a v takových chvílích rád většinou oželíš i rychlost ;-) Ale občas ti tam trochu toho výkonu chybí... Na druhou stranu je to zábavné ji chytnout pod krkem a ždímat ji na hranici co to jde. Když se chceš v zábavnosti příbližit podobným prožitkům v GTI, jedeš hodně rychle v nelegálních rychlostech, o papíry můžeš přijít během okamžiku (v Makově mě mimochodem měřili laserem, bídáci slováci - ale zapomněl jsem si sundat antiradar a pomohl mě, stejně jako blikající auto v protisměru) a stejně se nebudeš bavit tak jako v GT86. Je to vždy o prioritách, kdo co preferuje, kam až je schopen zajít v kompromisech, jak moc jezdí dlouhé trasy a krátké trasy (ne každý to má do práce 10m a 15 schodů !!). Vím, že to nyní mnohým připadá divné, že jsem vyměnil GTI za mrdku, ale je to jen dočasné. Někdy člověk musí přinést nějaké oběti, aby se v budoucnu posunul někam dále 8-s 8-s :-!
P.S: samozřejmě že ideální by bylo nechat si GTI, na víkend mít Cayman S a na okruh Megáne RS Cup, nebo ještě lépe starší M3 E46 ;-) Ale zatím nekradu, nebo kradu málo :-O :-O